« terug naar vorige pagina

Tip of klacht

Heeft u een compliment of een tip?

Heeft u een compliment of een tip over één van de medewerkers of over het centrum? Bespreek dit dan met de persoon waar het om gaat. Leg uit waar u tevreden over bent. Een compliment of een tip horen wij natuurlijk graag!

Zijn er klachten over uw huisarts? Doe er dan iets mee!

Iedereen wordt wel eens ziek. Uiteraard doen wij onze uiterste best om u naar tevredenheid te helpen. Soms bent u over bepaalde dingen niet tevreden. Hier kunt u lezen wat u kunt doen als er sprake is van onvrede of een klacht over uw huisarts.

De klachten bespreken met uw huisarts.

Bespreek eerst de klacht met uw huisarts. U kunt er beiden beter van worden: wanneer de huisarts niet weet dat u ontevreden bent, kan deze ook niets veranderen. Dit geldt ook wanneer u een klacht heeft over de praktijkondersteuner of de doktersassistenten. Wilt u liever uw klacht schriftelijk indienen: op de praktijk kunt u vragen naar het klachtenformulier. Deze kunt u ingevuld inleveren in de praktijk. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Komt u er na een gesprek niet uit dan kunt u advies en ondersteuning vragen bij:

Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE).
Tel: 088-022 91 00
Mail: info@skge.nl